fredag, augusti 17, 2012

Höstnytt för de mindre tjejerna

Nu är jag igång:) idag var första riktiga jobbardagen. Hur det blir nästa vecka vågar jag dock inte lova för nu väntar 2 veckors inskolning av min lille plutt ( jobbigt för mammahjärtat). Men här kommer en titt på lite höstnytt till tjejer, så håll tillgodo!


Jeans/volangkjolen ReDo, varje kjol finns endast i ett ex och ingen är den andra lik eftersom jag återbrukar gamla jeans. En fantastisk och unik kjol. Man kan självklart få komma med önskemål när man beställer, men tanken är alltså att alla ska vara unika! På bilden är den i stl 80, men midjan är reglerbar och därför förlängs ju kjolens användningstid, vilket vi gillar! Dessa ligger på 399:-


Även volangkofta till de yngre finns nu :) här i underbara gula rådjurstyget från Znok. Knäppning upptill, växtmudd i armen. Tanken är även att man denna ska kunna ha i upp till 3 storlekar pga av vidden i koftan och armmudden.
Priser volangkofta:
56-62 250kr
68-80 270kr
86-110 300kr


Och så här sött blir det tillsammans:)
Välkomna med era beställningar, from v. 36 jobbar jag måndagar och fredagar med Wcollection. Så nu litar jag på att ni kunder inte sviker mig, utan fortsätter att beställa:)!
Do what makes you happy!
Trevlig helg!
/ Martina <3

1 kommentar: