torsdag, augusti 23, 2012

TÄVLING- vinn fina fin vinst!

Vi har mkt att fira, över 70000 besökare på bloggen, över 500 gillare på fb och inte minst Wcollection är nu mer företagsreggat<3!
Detta tack vare alla er läsare och kunder utan er vore vi inte mkt!
Detta firar vi med en tävling så klart!Tillsammans med Fröken klipp som ni hittar på Storgatan 6 i Skillingaryd, lottar vi ut 3 fantastiska hårvårdsprodukter från amika. Perfekt för alla trötta sommarhår som nu behöver lite extra fukt och kärlek;)!



Det är alltså detta du kan tävla om:
1st Amika Nourishing Hair Mask
En intensivt återfuktande och återuppbyggande inpackning. Innehåller rikliga mänger av havtorn från Sibirien, världens mest näringsrika bär. Bäret är extremt rikt på c-vitamin och omega-7 som normalt bara finns i fiskolja. Ger håret en silkeslen känsla.

Naturligt färgbevarande.
- Djupt återfuktande och
vårdande.
- Förseglar kluvna toppar, ökar glansen
och elasticiteten hela vägen till roten.
- Förstärk effekten med några droppar
av Obliphica Oil Treatment.
250ml
Värde 270:-

1st Amika Balancing Shampoo
Ett balanserande schampo som milt rengör och återfuktar håret. Innehåller världens mest näringsrika bär, havtorn och arganolja. Den krämiga formulan gör håret mjukt, lätthanterligt och ger det volym. Har naturligt färgbevarande egenskaper.

- Krämigt och, skonsamt schampo som kan användas varje dag.
- Tillför fettsyror, proteiner, antioxidanter och andra näringsämnen till håret.
- Färgbevarande egenskaper.
400ml
Värde 200:-

1st Amika Hydrate Conditioner
En återfuktande conditioner som reder ut och återuppbygger skadat hår. Innehåller världens mest näringsrika bär, havtorn och arganolja. Har naturligt färgbevarande egenskaper.

- Utredande, återfuktande och
volymgivande.
- Tillför fettsyror, proteiner, antioxidanter och
andra näringsämnen till håret.
- Gör håret mjukt, lätthanterligt och har
färgbevarande egenskaper.
400ml
Värde 200:-

HUR TÄVLAR JAG?
1lott dela tävlingen på Facebook ( tryck på facebook) eller i din blogg med länk till tävlingen.
5 lotter dela tävlingen samt gilla Wcollection på fb( tryck på Wcollection bredvid) och Fröken Klipp ( tryck på fröken klipp för att komma direkt till sidan).

Kommentera här under med din mailadress samt hur många lotter du tävlar med:)

Kort fakta om Amika
Amika är sedan tidigare mest känt för sina värmeverktyg där de är en av världens största och mest populära tillverkare. Amika lanserade under 2011 sin hårvårdsserie Obliphica i USA och under 2012 i resten av världen.

Obliphica är en färgglad och kommersiell serie med härlig doft som ger fantastiska resultat. Alla produkter innehåller havtorn och arganolja för att ge håret maximal näring och vård, dessutom har man valt att inte använda parabener. Produkterna eller dess ingredienser är aldrig testade på djur och man har därför blivitgodkända av PETA.


Välkommen till Fröken Klipp
Storgatan 6 i Skillingaryd

Öppetider: 09-18 (lunch 13-14)
Telefon: 0370-71212

Ha en underbar dag och lycka till <3


9 kommentarer:

  1. Tack för en kul tävling! Mitt trista hår kan verkligen behöva lite omsorg!!
    5 lotter till mig tack :-)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Nu tror jag att jag fixat alla steg i tävlingen :D. Nu är det bara att hålla tummarna, men eftersom jag har tur i kärlek så.....:D. Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med tävlingar!! Hoppas jag har gjort rätt, fem lotter till mig, håller tummarna!! :) mvh Eva N

    SvaraRadera
  4. Hej igen,
    Glömde säga att jag har fem lotter :D

    SvaraRadera
  5. Fem lotter till mig tack, Anna-Karin Näström som gillat o delat som en CRAZY bitch på fb. Hoppas få fason på mitt hår som får Gollum att framstå som värsta hårmodellen...
    anna.nastrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag vill gärna ha 5 lotter, tack! Behöver verkligen få hjälp med mitt trötta, torra, trista hår - p.g.a en reumatisk sjukdom, som gör att körtlarna slutar producera smörjande sekret!
    Vill så gärna testa om Amika kan funka för mig!
    Mvh, Kiki
    clarpida@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej hej, tycker alla ska köpa den här produkten även om vi just nu tävlar om den :). Fina i håret vill vi alla bli ju :). jag vill gärna ha fem lotter :)
    joas66@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. fem lotter tack!:-)håller tummarna ja vinner behövs nu efter sommaren.. therese.1987@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Så kul att vinna! Jag skrev om det på min blogg och länkade hit, hoppas de var ok, säg till annars!

    SvaraRadera