måndag, oktober 08, 2012

Höst-vintertröjor

Idag har det sytts en massa tröjor:) ( omväxling från alla mössor)...


Detta fantastiska tyg trillade idag in med posten och jag var tvungen att slänga det i maskinen och ta extra sytid i kväll för att få sy i det....en abstinens som bara en sytok kan förstå;). Dessa tre blev iaf resultatet, de två översta är till mina skruttar och den nedre en beställning <3. Nu längtar jag efter att få match tyget med cerise, orange, lila eller rött:)!


Även lite beställda svamptröjor fick jag klart dessa i stl 86, 92 & 98 :)
Hoppas på lite tjejiga svamptröjor i de andra färgställningarna med;).
Vi får väl se vad som dyker upp;)

3 kommentarer:

  1. Nu har jag massvis att vila ögonen på i vinter ;-) vilka härliga tyger det kommit! Har missat så mycket känner jag. Du är lika duktig än iallafall! :-D

    SvaraRadera
  2. Snyggt snyggt och snyggt!! =o))

    SvaraRadera
  3. Wow, en med pingviner måste man ju ha till lilltjejen! Hur beställer jag och går det ens? Har du sett tyget från JNY med mixade stjärnor? Det är ju jättefint! :)

    SvaraRadera