tisdag, december 18, 2012

Viktiga beslut gällande framtiden....

Fr.o.m. årsskiftet lägger jag företaget vilande!
Detta beslutet har tagits av flera anledningar men jag är så glad över att ha testat och företaget kommer finnas kvar men jag har bestämt mig för att gå upp i tjänst på mitt andra arbete och där av kommer jag inte arbeta någon dag med detta mer utan bara ta in lite för att fylla sylusten;). Varit ett svårt beslut att ta men känns nu helt rätt! Nu får jag mer ork och tid för min familj som är viktigast för mig ♥

Detta är självklart inte slutet utan wcollection lever kvar men i mindre skala.



1 kommentar:

  1. Hej vännen, nu var det länge sedan jag tog mitt ansvar och bloggsurfade som en god medbloggare. Men nu ska jag i alla fall lämna en kommentar. Det verkar som att vi har kommit fram till samma beslut du och jag. Jag förstår precis vilka kval du har haft men jag är också HELT säker på att du kommer att tycka att det är rätt beslut. Om inte annat så är det ju bara att ta ett nytt beslut. Familjen är viktigast, så är det bara. Kram till dig!!

    SvaraRadera